Veilig geland! - Reisverslag uit Lima, Peru van Sander en Lisette - WaarBenJij.nu Veilig geland! - Reisverslag uit Lima, Peru van Sander en Lisette - WaarBenJij.nu

Veilig geland!

Door: Sander & Lisette

Blijf op de hoogte en volg Sander en Lisette

04 Oktober 2004 | Peru, Lima

Eindelijk zijn we begonnen!
Even snel een kort berichtje dat we goed zijn aangekomen en onze eerste indrukken.
Na ruim 15 uur onderweg te zijn geweest kwamen we aan op Lima airport, alwaar we keurig werden opgewacht en afgezet bij ons hostel in hartje Lima. Ingecheckt en direct ons bedje ingedoken.
Na een heerlijke welverdiende nachtrust hebben we vandaag Lima verkend (zie foto als bewijs!). Grote, drukke, beetje vieze stad met kleine mensjes en indrukwekkende gebouwen en mooie pleinen. Niet een stad om heel lang te blijven, dus morgen gaan we door richting Pisco, vanwaaruit we de Islas Ballestas (the poor man´s Galapagos) gaan zien.
Tot zover eventjes, we komen snel weer bij jullie terug!!

Veel liefs en we denken aan jullie!
Sander & Lisette

• 06 Oktober 2004 - 18:08

Aad En Florie:

Onze reactie staat per ongeluk bij "welkom"

• 07 Oktober 2004 - 13:46

René:

He vakantiegangers,
    Klinkt allemaal goed en leuke foto. Erg grappig om zo de reis mee te maken. Blijf schrijven en goede reis.

• 08 Oktober 2004 - 10:10

Tom:

Sander, goed om te lezen dat jullie zijn aangekomen.
    Veel plezier.

• 08 Oktober 2004 - 10:32

Loessie:

Dat is zeker de laatste foto die we te zien krijgen of heb je je camera nog teruggekregen, hihi.
    Ziet er goed uit jongens! Dikke kus, Loessie

• 08 Oktober 2004 - 11:22

Tjitske:

Raar idee hoor dat jullie niet meer om de hoek zijn, maar aan de ander kant van de wereld.
    Kus,
    Tjitske

• 10 Oktober 2004 - 11:57

Ferry & Maureen:

Helemaal top om jullie zo te kunnen volgen! Kunnen wij hier ook een beetje wegdromen met jullie foto's en verslagen.....
    Veel plezier!
    Kus F & M

• 11 Oktober 2004 - 11:20

Eric:

Sander, de klanten missen je nu al. Vragen zelfs naar jullie website. Veel plezier en ik zie al dat jullie de dagen aan het aftellen zijn!

• 11 Oktober 2004 - 15:25

Sappie:

Hier alles ok, weinig te melden aan het front... Geinige foto maar neem aan dat er meer komt of moet ik foto's van hier plaatsen om het op te leuken??
    Zitten hier met smacht op meer nieuws te wachten! Geniet ervan en neem een paar Cerbeza's op het werkende gepeupel hier...

• 12 Oktober 2004 - 10:21

Kian:

He Sander en Lisette, fijn dat jullie gezond en wel zijn aangekomen!!! Leuke site. Ik ben erg benieuwd naar jullie avonturen, nieuwe foto's en reisverhalen en blijf jullie volgen. Have fun, Kian

• 12 Oktober 2004 - 14:57

DROMER:

Schatjes, wacht met spanning op de foto dat Sander zo'n kleine Peruaan optilt en blijf vooral genieten!