De foto's van Rio staan online! - Reisverslag uit Kaikoura, Nieuw Zeeland van Sander en Lisette - WaarBenJij.nu De foto's van Rio staan online! - Reisverslag uit Kaikoura, Nieuw Zeeland van Sander en Lisette - WaarBenJij.nu

De foto's van Rio staan online!

Door: Sander & Lisette

Blijf op de hoogte en volg Sander en Lisette

14 Januari 2005 | Nieuw Zeeland, Kaikoura

ps. we zijn ondertussen in Nieuw Zeeland samen met Taco en Alwine aan het reizen en het is super gezellig! Binnenkort hier meer!
Liefs Sander y Lisette

• 15 Januari 2005 - 13:29

Judith:

oh wat hebbenjullie het geweldig...echt superleuk om jullie zo te volgen.
    HEEL VEEL LIEFS Judith en patrick XXX

• 17 Januari 2005 - 20:45

No Shit:

Lieverds, we hebben naar iedereen gezwaaid vanuit het vliegtuigje, maar niemand zwaaide terug!!!
    En we zwaaiden met ze allen naar de shitheads.... Liefs, Taco en Alwine

• 20 Januari 2005 - 11:04

Kian:

Hé Kopstoot, ziet er nog steeds heftig uit allemaal. Vanavond Reuters borrel in Panama. Volgend jaar ben je weer van de partij maar ik zal vanavond sowieso een biertje op jullie drinken!!!